'The best teachers teach from the heart, not from the book.'


Share |

https://www.facebook.com/galanestiscoala/

SITE-UL ŞCOLII

https://scoalasbodnarescugalanesti.wordpress.com/

duminică, 13 iunie 2010

Final de capitol - clasa a VIII-a


Ultima săptămână de şcoală ...  Una specială pentru absolvenţii de clasa a VIII-a,  fiind  un moment de sfârşit şi de un nou început ... 
Nu sunt un expert în discursuri şi nici nu îmi doresc să scriu unul pretenţios.
Aşadar, simplu şi sincer - Recunosc că e un moment emoţionant şi melancolic şi pentru mine. Nefiind diriginte, poate ar trebui sa fie mai 'uşor. Dimpotrivă.
A fost  un privilegiu şi o bucurie pentru mine să fi avut asemenea elevi minunaţi. Sper să fie valabilă şi reciproca :) .
Eu, împreună cu  ceilalţi colegi, am încercat să dăm tot cei mai bun în calitatea noastră de dascăli. Evident că au fost şi bucurii şi tristeţi, şi împliniri şi dezamăgiri ... pentru că un profesor nu este perfect. Sper însă că din cei doi ani de gimnaziu în care eu v-am fost profesor şi din toţi anii de 'generală să fi învăţat nu numai cunoştinţe de specialitate cât mai ales să fiţi Oameni. Oameni care să aprecieze şi să conştientizeze rolul şcolii în viaţa lor, să-şi amintească cu plăcere de aceşti ani în viitor ...

Felicitări şi mult succes la admiterea în liceu!


Share/Bookmark

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate